Мой by Stefanie Giesinger: dámska parfumovaná voda


Rovnako ako Beyonce, Ariana Grande, osobnosti zo sveta filmu, športu a iných oblastí, aj nemecká topmodelka Stefanie Giesinger túžila dostať na trh vôňu so svojim menom. Svoju tvár, meno i skúsenosti však pár mesiacov dozadu prepožičala privátnej značke dm, kde už pomáha spoluvytvárať vegánsku kozmetiku Мой by Stefanie Giesinger. Jej novú vôňu preto hľadajte nie v parfumériach ale na pultoch DM drogérie.


Vône celebrít sú u ľudí veľmi obľúbené. Vďaka nim sa aj bežný človek môže aspoň na chvíľku cítiť ako hviezda a neutratiť za vôňu celý majetok. Ani parfumovaná voda značky Мой by Stefanie Giesinger vám veľa z rozpočtu na zábavu neukrojí. Mini verzia s objemom 15 ml stojí 7,99 €. Väčší flakónik so zaujímavým retro dizajnom a objemom 50 ml kúpite za 19,99 €.  Jeho krásu som žiaľ na fotke nezachytila, pretože mi poslali iba malé balenie do kabelky. Vôňu som totiž dostala na testovanie, za čo ale aj tak ďakujem. 



Akým typom vône Мой by Stefanie Giesinger EDP je?


Viem, že pre niektorých z vás to bude celkom zásadná informácia, ktorú na stránkach DM drogérie nenájdete, takže na začiatok začneme klasifikáciou vône. Podľa jednotlivých tónov a ich prevahy v kompozícii. Môj nos tvrdí, že parfumovaná voda Мой by Stefanie Giesinger jednoznačne patrí medzi orientálno - kvetinové parfumy


Už toto zaradenie do skupiny napovedá, že nová vôňa od Stefanie nebude každého šálkou kávy. Máte rada výhradne kvetinovo - ovocné vône ako Light Blue, Bright Crystal, Incanto Shine, akvatickú Cool Water Woman, či kvetinovú Éclat D´Arpege a podobne? Alebo potrebujete niečo ešte sladšie? Potom čelom vzad a pochodom v chod preč od novinky. Vaše srdce nezasiahne. Pozrite sa po vôni iných celebrít, ktoré majú tendenciu neriskovať a vyberaním osvedčených tónov skôr spoluvytvárajú klony slávnych vôní. Česť výnimkám ako napríklad Beyonce. U Beyonce vidno, že už dospela a pochopila, že nie každá žena túži poliať sa sirupom z Tesca alebo liehom s rozpustenou lízankou Chupa Chups. 


Netvrdím, že je na bestsellerových polievačkách niečo zlé. Ja sladké vône i kvetinové a ovocné svieženky tiež ľúbim. Iba si myslím, že dospelá žena by mala mať trošku širší repertoár. Nie len také univerzálne vône do roboty a do mesta k zábave. Svieženky, ktoré používa každá druhá žena a hovoria o vás: "Som nekonfliktná žena do koča aj do voza a po väčšinu dňa som nenápadná. Ani o mne neviete." Naozaj chcete také parfumy, ktoré o vás budú 12 mesiacov v roku šíriť iba takýto odkaz? Podľa mňa vždy treba aj tzv. "statement parfumy", s ktorými vás bude okolie brať vážne a s ktorými budete zapamätateľná. 


Zloženie parfumovanej vody


Dámska parfumovaná voda Мой by Stefanie Giesinger má predpoklady stať sa statement vôňou. Podľa zloženia i vône o svojej nositeľke vypovedá toto: "Som cieľavedomá žena, ktorá sa nenechá odradiť prekážkami. Čo poviem, to platí a vždy si viem získať rešpekt i primeranú pozornosť." To už je predsa o niečom inom. 


Keď vôňu nastreknete na pokožku, v prvom momente ucítite horkastú kôru mandarínky a korenie. Nie je to bezprostredne po prvom kontakte s kožou vyslovene dámska vôňa, skôr čosi medzi - unisex. Niekde opodiaľ sa ozýva aj kadidlo, ale je veľmi slabučké a kým si jeho prítomnosť uvedomíte, spomedzi tóny úvodu už prenikajú tóny vody (zastúpené zrejme akvatickými kvetinami ako lekno a lotos) a dreva. Santalového dreva


V parfumovanej Мой by Stefanie Giesinger kvety dávajú vôni sviežosť
Prvých 15 minút života vône Мой je vskutku zaujímavých. Chladnokožci cítia prevažne citrusy a drevo (Lucka zo BYŤ ŽENOU JE ÚŽASNÉ! dokonca cíti púder), na mojej teplej pokožke sa rozvinula sladká slivka a zázvor ani nemal poriadne čo robiť. Z vône ide teplo a je celkom čistá, ale elegantná. Fakt taká unisex. Takže byť ženou, využijem vôňu na pracovnom pohovore alebo v robote na pracovnej schôdzi. 

- - - - - - - 
Viem si predstaviť ten moment. Prídem k dverám, spravím "Crk, crk..." vkráčam dovnútra vznešenou chôdzou a začnem: "Vážení prítomní, dovoľte mi predstaviť vám nový strategický plán rozvoja...". Počúvajú všetci. Chlapom zamrzol sarkastický úsmev na perách a pozorne počúva aj šéf, ktorému z každej bežnej pracovnej porady unikne polovica detailov, no odmieta si robiť poznámky. 
- - - - - - - 

To je presne to, čo od orientálno-kvetinovej vône chcem. Byť za autoritu, za dôstojnú dámu. Pokračovanie už môže byť aj menej výrazné. Dôležitý je ten prvý moment, pretože šancu na prvý dojem máte iba jedinú. Ak zaujmete, už ste z veľkej časti vyhrali.

Žiaľ, v neprospech vône hovorí kvalita ingrediencií a spracovania. Zloženie zvolili dobre. Vôňa Мой by Stefanie Giesinger obsahuje všetko, čo na koži drží. Kadidlo, tóny sliviek i santalové drevo patria k výrazným tónom s dlhou životnosťou. Tu žiaľ ale dlho nepobudli. Buď sú málo koncentrované, sú málo kvalitné, alebo nebol použitý správny postup. Vôňa prchá rýchlo. Po 15 minútach začína čoraz viac splývať s pokožkou. Vnímam už len jemný drevitý chvostík a kde tu kadidlo. Vôňa mi však ani po čase nepripomína púder, skôr kozmetické mydlo. Vonia čistotou. Ale do hodiny je fuč. Mne síce hovoria, že ja vône svojim teplom zahrievam, čo má tiež vplyv na výdrž. No od parfumovanej vody a k tomu orientálno-kvetinového typu predsa len čakáte viac. Keby mala aspoň takú výdrž ako mali parfumované vody Lips & Perfumes od Trend IT UP, nepoviem nič. Toto je málo.


Keď si napríklad na seba nastriekam vôňu Paco Rabanne Olympea, aspoň prvých 15 minút sa musím strániť spoločnosti. Jej údernosť je extrémna. Dať si ju a ísť hneď niečo prezentovať, tak kvôli mne vyprázdnia zasadačku. Je to tiež orientálno-kvetinový typ, vzdialene podobný Мой by Stefanie Giesinger, len o čosi sladší. Tiahne sa za mnou ako šál vo vetre a drží celé hodiny. Aj celý deň a z oblečenia Olympeu cítim i týždeň. Tak isto Deep Red od značky Hugo Boss alebo klasika Jean Paul Gaultier - Classique. Kým sa ich kvetinové tóny dostanú do hry, vône dobre pošteklia môj nos a aspoň v prvých chvíľach sa javia veľmi ťažké. Aj tieto by sa na novinku vzdialene podobali. Akurát sú menej drevité majú ešte viac sladkosti vhodnej skôr na intímnejšie chvíle. Aj tie však majú minimálne 10x lepšiu výdrž a všetky sú len raz tak drahé. 



Мой by Stefanie Giesinger EDP v malom balení 15 ml
Je pravda, že 8 € alebo 20 € nie je za vôňu veľa. Nie každý môže vytasiť 40 € za voňavku. Avšak aj polovičná cena je veľká, keď ide o parfumovanú vodu s takou krátkou výdržou. Neviem ako vy, ale ja si vždy radšej priplatím za čosi trvácnejšie. Napokon som teda rada, že mám iba malé balenie, pretože aspoň môžem vôňu nosiť so sebou. Vždy, keď sa mi zdá, že vyprchala, prestriekam sa zas. 


Pár slov na záver 


Prvotný prejav tejto novej parfumovanej vody z DM drogérie ma určite zaujal. Nie je to prívetivá, upokojujúca a ľúbivá ovocná skladba, ako nosia všetky baby, ale veď o to by ste ani nemali stáť. V určitých momentoch nechcite byť ako "všetky baby". Ak si máte získať rešpekt a pozornosť, nemôžete byť za nekonfliktnú šedú myšku, veselého smieška, ale ani za zvodnú ženu, ktorá namiesto vedomostí a prezentovania skúseností tasí svoje ženské zbrane. Všetko potrebuje ten správny čas. Aj vôňa.


Parfumovaná voda Мой by Stefanie Giesinger má ukázať kvality a sofistikovanosť ženy, ktorá ju nosí. To sa jej darí. Takže vôňu tohto typu využijete všade, kde potrebujete niekoho presvedčiť. Na úradoch, keď niečo vybavujete, v práci, na pracovnom pohovore, v banke, v škole... Ale iba vtedy, ak tam nemáte byť príliš dlho. Nanajvýš hodinu či dve, čo je pre mňa osobne dosť sklamaním. Je to krásna vôňa. Vznešená, dôstojná, sofistikovaná, po uležaní decentná. Veľká škoda.
ZDIEĽAJTE:

1 komentár :

  1. Ja si tiež radšej priplatím za čosi trvácnejšie :D Ale vyzerá zaujímavo :)

    OdpovedaťOdstrániť

Ďakujem za to, že ste si našli čas, prečítali článok a zanechali komentár k tejto téme. Vážim si to. ♥ Ostatných poprosím, aby mi sem nevkladali odkazy na Giveaway ani odkazy do e-shopov. Reklamy tu nechcem. Ďakujem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Design: OddThemes | Nájdete na: Blogger Themes